Zoznam rozširuje produktové portfólio

Tlačový servis  /  09. 11. 2011, 00:00

Internetový portál Zoznam.sk si do svojho produktového portfólia pričleňuje dve novinky, čím chce prispieť k svojmu ďalšiemu rastu. Magazínovým startupom - PlníElánu.sk vypĺňa chýbajúci priestor na slovenskom internete pre rýchlo rastúci segment používateľov nad 40 rokov. Druhým produktom je Dopytovač.sk, nová platforma postavená na báze Zoznam Katalógu, ktorá uľahčuje komunikáciu klientov s dodávateľmi z radov malých a stredných podnikateľov.

 Zoznam rastie nielen po produktovej stránke, ale aj ako prevádzkovateľ médií. Oproti minulému roku jeho produkty navštevuje o 116 tis. nových používateľov viac. (zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia – Mediaresearch & Gemius, september 2011).

 

Magazín PlníElánu.sk pokrýva chýbajúci internetový priestor a ponúka užitočné informácie pre ľudí vo veku nad 40 rokov. V súčasnosti tvoria ľudia nad 40 rokov 32 % aktívnych používateľov slovenského internetu a ich počet neustále rastie. Surfujú, chatujú, zdieľajú informácie a... hrajú sa. Za ostatné štyri roky sa ich počet v slovenskom online prostredí zvýšil o 66 % na viac ako 750 tis. reálnych používateľov mesačne (zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia – Mediaresearch & Gemius, september 2007 - 2011). Magazín je tematicky rozdelený do siedmich sekcií. Čitatelia tu nájdu pravidelne aktualizované správy z oblasti zdravia, životného štýlu, vzťahov alebo voľného času. Nechýbajú ani skutočné príbehy zo života či priestor pre odreagovanie v podobe hier a ďalšieho zábavného obsahu. Nielen témy, ale aj dizajn je prispôsobený staršiemu používateľovi. Môže si voliť medzi tromi veľkosťami písma, navyše fotografie a obrázky sú väčšie, ako pri iných magazínoch.


Nájsť vhodného dodávateľa tovaru a služieb prostredníctvom internetu je rovnako ťažké pre firmy, ako aj pre jednotlivca. Na druhej strane aj malí a strední podnikatelia musia vynaložiť veľké úsilie, aby našli nového zákazníka. V online prostredí existuje mnoho marketingových nástrojov, ktoré umožnia osloviť potenciálnych klientov. Častokrát ide o zložitú a nákladnú komunikáciu, ktorá zasahuje aj tých, ktorí o produkty nemajú záujem.

Dopytovač.sk je platforma uľahčujúca proces prepájania zákazníkov s ich dodávateľmi. Malým a stredným podnikateľom šetrí zdroje investované do hľadania nových klientov. Na druhej strane klient šetrí čas a energiu potrebnú na nájdenie toho správneho dodávateľa. Ponuky potenciálnych dodávateľov je možné získať oveľa jednoduchšie. Miesto zdĺhavého individálneho kontaktovania jednotlivých spoločností stačí zadať svoju požiadavku na jedno miesto a vybrať si najlepšiu ponuku.

 

Martin Mác, managing director Zoznam.sk dodáva: „Novými produktmi chceme obsadiť voľný priestor na slovenskom trhu, priniesť našim používateľom komplexné portfólio produktov a posilniť si svoju existujúcu pozíciu. Naďalej sa preto spájame s mladými a ambicióznymi projektmi – startupmi, čo je našou dlhodobou stratégiou. Neustálym rozvojom nášho portfólia chceme udržať nastolený trend rastu. Aktuálne čísla návštevnosti Zoznamu ako prevádzkovateľa médií dokazujú správnosť nášho dlhodobého smerovania. “

Zoznam rastie nielen po produktovej stránke, ale aj ako prevádzkovateľ médií. Oproti minulému roku jeho produkty navštevuje o 116 tis. nových používateľov viac. (zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia – Mediaresearch & Gemius, september 2011).

 

Magazín PlníElánu.sk pokrýva chýbajúci internetový priestor a ponúka užitočné informácie pre ľudí vo veku nad 40 rokov. V súčasnosti tvoria ľudia nad 40 rokov 32 % aktívnych používateľov slovenského internetu a ich počet neustále rastie. Surfujú, chatujú, zdieľajú informácie a... hrajú sa. Za ostatné štyri roky sa ich počet v slovenskom online prostredí zvýšil o 66 % na viac ako 750 tis. reálnych používateľov mesačne (zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia – Mediaresearch & Gemius, september 2007 - 2011). Magazín je tematicky rozdelený do siedmich sekcií. Čitatelia tu nájdu pravidelne aktualizované správy z oblasti zdravia, životného štýlu, vzťahov alebo voľného času. Nechýbajú ani skutočné príbehy zo života či priestor pre odreagovanie v podobe hier a ďalšieho zábavného obsahu. Nielen témy, ale aj dizajn je prispôsobený staršiemu používateľovi. Môže si voliť medzi tromi veľkosťami písma, navyše fotografie a obrázky sú väčšie, ako pri iných magazínoch.


Nájsť vhodného dodávateľa tovaru a služieb prostredníctvom internetu je rovnako ťažké pre firmy, ako aj pre jednotlivca. Na druhej strane aj malí a strední podnikatelia musia vynaložiť veľké úsilie, aby našli nového zákazníka. V online prostredí existuje mnoho marketingových nástrojov, ktoré umožnia osloviť potenciálnych klientov. Častokrát ide o zložitú a nákladnú komunikáciu, ktorá zasahuje aj tých, ktorí o produkty nemajú záujem.

Dopytovač.sk je platforma uľahčujúca proces prepájania zákazníkov s ich dodávateľmi. Malým a stredným podnikateľom šetrí zdroje investované do hľadania nových klientov. Na druhej strane klient šetrí čas a energiu potrebnú na nájdenie toho správneho dodávateľa. Ponuky potenciálnych dodávateľov je možné získať oveľa jednoduchšie. Miesto zdĺhavého individálneho kontaktovania jednotlivých spoločností stačí zadať svoju požiadavku na jedno miesto a vybrať si najlepšiu ponuku.

 

Martin Mác, managing director Zoznam.sk dodáva: „Novými produktmi chceme obsadiť voľný priestor na slovenskom trhu, priniesť našim používateľom komplexné portfólio produktov a posilniť si svoju existujúcu pozíciu. Naďalej sa preto spájame s mladými a ambicióznymi projektmi – startupmi, čo je našou dlhodobou stratégiou. Neustálym rozvojom nášho portfólia chceme udržať nastolený trend rastu. Aktuálne čísla návštevnosti Zoznamu ako prevádzkovateľa médií dokazujú správnosť nášho dlhodobého smerovania. “

Neprehliadnite: