Tesco na Slovensku komunikuje so zákazníkmi aj cez Facebook

Tlačový servis  /  25. 10. 2011, 00:00

Reťazec Tesco na Slovensku spustil od októbra svoju stránku aj na najobľúbenejšej sociálnej sieti Facebook, kde má už takmer 2000 fanúšikov.

 

Informácie o novinkách v spoločnosti, nábore nových zamestnancov, aktuálne zľavy, novinky o produktoch či informácie o nových obchodoch sa zákazníci Tesco môžu dozvedieť už aj cez najobľúbenejšiu sociálnu sieť. Tesco na Slovensku totiž od začiatku októbra spustilo svoju stránku TESCO SK aj na Facebooku.

 

,,Chceme držať krok s najnovšími trendmi a inovovať našu komunikáciu tak, ako inovujeme služby pre našich zákazníkov priamo v obchodoch. Na Facebooku sú ľudia všetkých vekových kategórií zo všetkých regiónov. Boli by sme radi, ak by sa naša stránka stala pre nich miestom, kde nájdu najnovšie informácie o svojom obchode a zároveň nám pomôžu svojím názorom zlepšiť naše služby a ponuku. Veríme, že sa nám podarí vytvoriť na tejto najpopulárnejšej sociálnej sieti Tesco komunitu tak, ako je to aj v reálnom živote v komunitách, kde stoja naše obchody“ uviedol Michal Dyttert, člen predstavenstva spoločnosti Tesco STORES SR.

 

Facebooková stránka TESCO SK má v menu pod profilovou fotografiou špeciálnu záložku Kontakty. Fanúšikovia stránky sa tak môžu so svojím problémom priamo obrátiť na jednotlivé telefonické pracoviská reťazca ako sú napríklad Clubcard, Tesco Mobile či Finančné služby alebo môžu svoje názory zákazníci poslať cez kontaktný formulár.

 

,,Pre všetkých fanúšikov pripravujeme na TESCO SK okrem užitočných informácií aj zaujímavé súťaže o rôzne ceny, ktoré nájdu exkluzívne len na tam. Okrem informácií totiž chceme ponúkať aj zábavu a relax, veď to fanúšikovia na Facebooku očakávajú najviac,“ dodal Dyttert.

 

Za prvých 15 dní existencie mala stránka TESCO SK vyše 950 fanúšikov. Tento týždeň prekoná počet 2000. Cieľom spoločnosti je do konca roka získať minimálne 5000 fanúšikov.

Neprehliadnite: