Technológia Cisco StadiumVision prináša návštevníkom štadióna Amsterdam ArenA nové zážitky

Tlačový servis  /  12. 10. 2011, 00:00

Dizajn zmodernizovaného športového centra v Amsterdame ponúka vďaka technológii Cisco StadiumVision® unikátne športové zážitky. Amsterdam ArenA poskytuje návštevníkom video vo vysokej kvalite spolu s  relevantným digitálnym obsahom, čím vytvára pre fanúšikov pestré multimediálne zážitky. Štadión bol nedávno zvolený ako dejisko finále Pohára UEFA 2013 a je jedným z vôbec prvých v Európe, ktorý zaviedol technológiu Cisco StadiumVision.

 

Multimediálne zážitky

Modernizovaná Amsterdam ArenA 2.0 bude oficiálne odovzdaná do užívania 16. augusta 2012.

StadiumVision umožní centrálne riadenie a prenos akéhokoľvek digitálneho videa a obsahu pre približne 600 obrazoviek s vysokým rozlíšením rozmiestnených po celom štadióne. StadiumVision dokáže zobrazovať rôzne informácie pre špecifické skupiny návštevníkov z rôznych častí prebiehajúceho podujatia. Napríklad počas futbalového zápasu sprostredkuje okrem živého prenosu aj sprievodné informácie, rovnako v priebehu koncertov či iných zábavných podujatí prinesie obsah súvisiaci s vystupujúcim, ako aj reklamu, či informácie o špeciálnych ponukách v rôznych stánkoch s tovarom alebo občerstvením nachádzajúcich sa v priestoroch štadióna.

Prvá etapa modernizácie štadióna, ukončená v auguste 2011, umožňuje divákom v lóžach a na VIP miestach sledovať prémiový video obsah odlíšený od ostatných častí štadióna. V blízkej budúcnosti si budú môcť fanúšikovia v týchto častiach objednávať tovar alebo občerstvenie prostredníctvom interaktívneho menu riešenia StadiumVision.

Jedna platforma

Počas predchádzajúcich rokov štadión Amsterdam ArenA prepojil všetky svoje systémy na jedinú centrálnu inteligentnú IP sieť, ktorá umožňuje riadenie zariadení pre kontrolu vstupu návštevníkov, systému platieb, bezpečnostných kamier, ako aj prenos videa iného obsahu, vrátane Ajax TV. Táto sieť tvorí základ pre prebiehajúcu modernizáciu štadióna.

V priebehu nasledujúcich dvoch rokov rozšíri Amsterdam ArenA ponuku aj za brány samotného štadióna. Fanúšikovia tak získajú prístup k informáciám o dianí na štadióne – vrátane detailov o možnostiach dopravy, súperiacich tímoch alebo vystupujúcich, spolu s cielenou reklamou – a to aj doma alebo prostredníctvom svojich mobilných zariadení.

Neprehliadnite: