HP opäť najlepšie v servisných službách

Tlačový servis  /  06. 10. 2011, 00:00

spoločnosť HP získala certifikát „Excellence in Service Operations“ (Výnimočná kvalita servisných služieb) od asociácie Technology Services Industry Association za poskytovanie vynikajúcej technickej podpory a servisu v oblasti osobných počítačov a tlačiarní v regióne Európy, Blízkeho východu a Afriky (EMEA). HP toto uznanie získalo za svoju zákaznícku podporu, už druhý rok po sebe, teraz aj vrátane osobných počítačov.

 

„Tento certifikát znamená, že zákazníci HP si môžu zakúpiť počítače a tlačiarne s vedomím, že HP stojí nielen za svojimi produktmi, ale aj pri svojich zákazníkoch,” uviedol Gilbert Rossi, Vice President, Personal Systems Group, Customer Services, HP regiónu EMEA.

Toto ocenenie zahŕňa komplexné zhodnotenie zákaznícky orientovaných telefonických, opravných a internetových servisných služieb. Audítori asociácie TSIA porovnali podporné služby HP s takmer 300 najlepšími postupmi v rámci odvetvia.

„Uznávame, že dosiahnutie výnimočnej kvality servisných služieb predstavuje úsilie, ktoré HP vyvíja pri plnení záväzkov voči svojim zákazníkom,” uviedol Thomas W. Pridham, viceprezident a generálny riaditeľ, Organizačných vývojových služieb asociácie TSIA.

Neprehliadnite: