SLOVAK TELEKOM A ERICSSON PODPÍSALI PäŤROČNÚ ZMLUVU O MANAŽOVANÝCH SLUŽBÁCH PRE PEVNÉ SIETE

Tlačový servis  /  29. 09. 2011, 00:00

Slovak Telekom, operátor s najväčšou ponukou multimediálnych služieb na Slovensku, člen nadnárodnej skupiny Deutsche Telekom si vybral Ericsson (NASDAQ: ERIC) ako dodávateľa manažovaných služieb.

 

Ericsson bude zabezpečovať podporu pre prevádzkové stredisko pevnej siete ako aj jej  údržbu v teréne. Podľa zmluvy o manažovaných službách v pevnej sieti – prvej pre Ericsson na Slovensku – 100 zamestnancov spoločnosti Slovak Telekom prejde do spoločnosti Ericsson od 1.októbra, čo bude významným prínosom pre rozšírenie odborných skúseností Ericssonu v oblasti poskytovania manažovaných služieb.

Ruediger J. Schulz, výkonný riaditeľ pre oblasť sietí a IT, Slovak Telekom, povedal: „Naši zamestnanci na Slovensku sa pridajú ku globálnej skupine Ericsson, ktorá zamestnáva 50 000 odborníkov v oblasti poskytovania služieb, pracujúcich v 180 krajinách. Vďaka nim získame ako firma hodnotné kompetencie a schopnosti pre rozvoj nášho podnikania ako aj  pre poskytovanie ešte lepšej užívateľskej skúsenosti našich zákazníkov. Túto zmluvu vnímame ako ďalší krok pre dlhodobé partnerstvo so spoločnosťou Ericsson.“

Marián Bezák, prezident spoločnosti Ericsson na Slovensku, povedal: „Podnikanie v oblasti manažovaných služieb je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov trhu. Operátori si uvedomujú výhody toho, keď sa namiesto prevádzkovania technológie môžu plne koncentrovať na predaj a marketingovú činnosť. Vďaka zmluve získame zručnosti a odborné znalosti zamestnancov spoločnosti Slovak Telekom, čo nám umožní rozšíriť podnikanie na Slovensku.“

Ericsson vo svete poskytuje podporu sieťam s 2 miliardami užívateľov a manažuje siete, ktoré slúžia 800 miliónom užívateľov. Ericsson investoval 1 miliardu USD do nástrojov, metód a procesov, ktoré umožňujú operátorom nezvyšovať náklady a súčasne poskytovať čo najlepšiu skúsenosť zamestnancom a klientom.

Ericsson bude manažovať prevádzkové stredisko pevnej siete spoločnosti Slovak Telekom, ako aj jej údžbu v teréne z 12 kancelárií v rámci celého Slovenska a poskytovať reaktívnu a proaktívnu údržbu siete.

Neprehliadnite: