30% používateľov považuje firemné stránky na Facebooku za nezaujímavé

Tlačový servis  /  22. 09. 2011, 00:00

Výsledky prieskumu poukazujúceho na fakt, že 30% používateľov Facebooku považuje aktualizácie z firemných stránok na Facebooku za nezaujímavé, zverejnil BiznisWeb.sk. Prieskum sa realizoval na 60 bývalých fanúšikoch firemných stránok BiznisWeb/ByznysWeb.

 

Existuje viacero výskumov a publikácií o správaní komunity na sociálnej sieti Facebook, ktoré Vám napovedia, aké príspevky na Vašej "nástenke" sa používateľom Facebooku nezunujú, resp. prečo sa počet Vašich fanúšikov znížil.

 

 

Dňa 19.9.2011 zverejnil portál adage.com výsledky štúdie o rozviazaní priateľstva medzi firemnými stránkami a používateľmi sociálnej siete Facebook.

 

 

"Od 1.6.2011 do 1.9.2011 sme v BiznisWebe zisťovali, prečo sa 60-ti ex-fanúšikovia našej firemnej stránky na Facebooku rozhodli opustiť rady "fanklubu"," vysvetľuje Ing. Jana Gombošová, vedúca obchodného oddelenia BiznisWeb.sk.

 

 

"30% našich bývalých fanúšikov považovalo obsah z našej firemnej facebook stránky za neinteresantný, 15% fanúšikov odišlo ku konkurencii a stali sa automaticky len jej fanúšikom, 24% uviedlo individuálne dôvody, ktoré špecifikujeme nižšie," pokračuje Ing. Gombošová.

 

 

Aký bol hlavný dôvod, prečo ste sa rozhodli odhlásiť z firemnej stránky BiznisWeb/ByznysWeb alebo zablokovať profil používateľa BiznisWeb/ByznysWeb?

 

 

1. nezaujímavý obsah - 30%

2. prešiel/prešla som ku konkurencii - 15%

3. príliš mnoho príspevkov - 25%

4. nič nové som sa nedozvedel/-a - 6%

5. iné - uveďte - 24% (8% - už ma nebavilo mazať maily z mailboxu, 3% - strata záujmu, 4% - osobné dôvody, 9% - rôznorodé spektrum neopakovateľných dôvodov)

 

 

"25% pripadali naše 3-4 príspevky za týždeň príliš frekventované a 6% sa z našich krátkych aktualít nedozvedelo nič nové," komentuje výsledky prieskumu Ing. Jana Gombošová.

 

 

"V prieskume, ktorý zverejnil AdvertisingAge, teda portál adage.com, 49% respondentov zo 6 krajín sveta uviedlo, že značka ich prestala zaujímať, 46% opýtaných považuje informácie z "nástenky" za nezaujímavé," komentuje výsledky výskumu zo zdroja DDB Paris/OpinionWay Ing. Jana Gombošová.

 

 

"36% respondentov považuje informácie na facebook firemnej stránke za príliš často publikované, pričom 14% presný opak. Pre 27% nemali informácie zverejnené na fan stránke žiadnu hodnotu," popisuje Ing. Jana Gombošová.

Neprehliadnite: