Vyše 2.500 e–shopov bojuje o titul ShopRoku 2011

Tlačový servis  /  13. 09. 2011, 00:00

Vyše 2.500 slovenských internetových obchodov bojuje o titul v treťom ročníku súťaže ShopRoku 2011, jedinej svojho druhu na Slovensku.

 

Vyhlasovateľom ankety je nezávislý internetový portál www.heureka.sk, ktorý porovnáva tovary a ceny v slovenských e–shopoch. Partnerom súťaže je odborný mesačník Obchod. Výsledky budú známe 11. októbra.

 

Skúsenosti s nakupovaním cez internet má dnes približne 90 % internetovej populácie Slovenska. Cieľom našej ankety je preto sprehľadniť trh a zviditeľniť na ňom tie internetové obchody, ktoré svojim zákazníkom dlhodobo poskytujú kvalitné služby,“ uviedol Tomáš Hodboď, projektový manažér portálu www.heureka.sk.

 

Súťaží sa v dvoch kategóriách – Cena popularityCena kvality. V kategórii Cena popularity môžu do 30. septembra hlasovať všetci užívatelia internetu za ktorýkoľvek z 2.500 existujúcich e–shopov na Slovensku. V ôsmych podkategóriách Ceny kvality hlasujú len reálni zákazníci, ktorí počas roka urobili aspoň jeden nákup cez internet. „Cena kvality vychádza z recenzií, ktoré dlhodobo zbierame v rámci projektu Overené zákazníkmi, v ktorom kupujúci hodnotia konkrétne nákupy realizované počas roka,“ upresnil Hodboď. V súčasnosti je do projektu Overené zákazníkmi zapojených zhruba 300 e–shopov.

 

Podkategórie Ceny kvality:

  • ShopRoku 2011 - Obchodné domy

  • ShopRoku 2011 - Elektro – všeobecné

  • ShopRoku 2011 - Elektro – špecializované

  • ShopRoku 2011 – Šport

  • ShopRoku 2011 - Krása a zdravie

  • ShopRoku 2011 - Auto moto

  • ShopRoku 2011 - Dom a záhrada

  • ShopRoku 2011 - Móda a oblečenie

 

Vlaňajšími víťazmi v ankete ShopRoku 2010 sa v kategórii Cena popularity stal obchod www.parfums.sk. Cenu kvality 2010 si v jednotlivých podkategóriách odniesli www.obchodny-dom.sk, www.sport-outdoor.sk, www.bosch-naradie.sk, www.tpd.sk, www.marzo.sk, www.parfums.sk, www.topgal.skwww.e-pneumatiky.sk. Do hlasovania v kategórii Cena popularity sa vlani zapojilo vyše 8.000 používateľov internetu. V rámci Ceny kvality boli braných do úvahy vyše 40.000 dotazníkov.

Neprehliadnite: