Tlačový servis / 06. 09. 2011, 00:00
Výskumná agentúra Gemius uzavrela so spoločnosťami ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group dohodu o poskytovaní služieb v oblasti adservingu, monitorovaní online kampaní a poskytovaní reportovacích nástrojov. Dohoda tvorí základ pre spoluprácu v šiestich štátoch strednej a východnej Európy: Českej republike, Maďarsku, Poľsku, Slovinsku, Bulharsku a Rumunsku, v ktorých Gemius ponúkne týmto členom skupiny Publicis Groupe svoj výskumný nástroj gemiusDirectEffect2.
Na základe dlhodobo dohodnutej spolupráce medzi spoločnosťami Přeložit z: anglicky
Zadejte text nebo adresu webu nebo přeložte dokument.
Překlad (anglicky > česky)
Gemius a ZenithOptimedia, poskytne Gemius dáta o návštevnosti internetu a adservingové a monitorovacie nástroje, nevyhnutné pre fungovanie agentúry. Obe spoločnosti veria, že uzavretie tejto dohody posilní ich súčasné vzťahy v oblasti auditu online reklamných kampaní na vyššie zmienených trhoch. Ďalším cieľom je rozšíriť vykonávané štúdie o štáty, kde agentúry zo skupiny Publicis Groupe doteraz nevyužívali služby spoločnosti Gemius.
„Uzavretie tejto dohody znamená pre ZenithOptimedia ďalšiu etapu úspešnej spolupráce s výskumnou agentúrou Gemius. V rýchlo sa rozvíjajúcom regióne strednej a východnej Európy potrebujeme dôveryhodných a inovatívnych partnerov, zaisťujúcich poskytovanie a optimalizáciu všetkých kampaní, ktoré riadime a spravujeme pre našich klientov. Naša doterajšia spolupráca so spoločnosťou Gemius splnila naše očakávania a vďaka nej sme boli schopní uspokojiť všetky potreby trhu“, komentuje dohodu oboch spoločností Tomáš Lauko, Managing Director pre ČR a Digital Development Manager pre región CEE v spoločnosti ZenithOptimedia.
„Táto regionálna dohoda je pre nás ďalším potvrdením bezkonkurenčných výhod technologických riešení spoločnosti Gemius. Sme naozaj radi, že budeme dodávať jednému z našich najvýznamnejších klientov poslednú novinku z portfólia našich výskumov. Dúfame, že vďaka výsledkom získaným v priebehu našej spolupráce budeme schopní pripraviť pôsobivé prípadové štúdie, ktoré poukážu na všetky výhody nového výskumného nástroja gemiusDirectEffect2“, hovorí Tamás Ács, Product Manager pre gemiusDirectEffect.
ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group sú členmi divízie VivaKi, ktorá patrí tretej najväčšej skupine komunikačných agentúr na svete, Publicis Groupe. Agentúra Zenith Optimedia ponúka rozsiahle spektrum služieb, napríklad spracovanie, plánovanie a realizáciu komunikačnej stratégie a koordináciu kampaní v jednotlivých krajinách a regiónoch. Spoločnosť má 218 pobočiek v 72 štátoch. Starcom MediaVest Group, jedna z najväčších svetových spoločností poskytujúcich komplexný servis v oblasti marketingovej mediálnej komunikácie, má 110 pobočiek v 67 krajinách.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk