Čo nepovieš naživo, povieš cez Pokec

Tlačový servis  /  04. 08. 2011, 00:00

Internetová jednotka Azet.sk pripravila novú reklamnú kampaň pre komunitný portál Pokec.sk, ktorá štartuje v auguste.

 

Najväčší slovenský komunitný portál Pokec.sk bude toto leto s novou kreatívnou myšlienkou, ktorá vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou Respect APP. Nosný headline kampane je: Povedz to cez Pokec. Kampaň posúva myšlienky (nevypovedané želania), na ktoré človek nenájde odvahu v bežnom živote do reality. Poslúžil jej na to fenomén Pokec-u – okno Rýchlej pošty, čo je zároveň jednoznačný nosný prvok celej reklamnej kampane.

 

„V kampani sme chceli poukázať na to, že človek v bežnej komunikácii nie vždy nájde vhodné slová alebo odvahu, aby niečo povedal a preto je viac otvorenejší a priamejší v komunikácii prostredníctvom komunitného portálu POKEC, ktorý oproti konkurencii poskytuje svojim používateľom vďaka anonymite viac slobodného prostredia na vyjadrenie svojich ozajstných túžob, prianí či myšlienok,“ hovorí marketingový riaditeľ Azet.sk Jindřich Staněk.

„Cez Pokec.sk je to oveľa jednoduchšie,“ dodáva.

 

Kampaň: „Povedz to cez Pokec“ štartuje v auguste a bude trvať až do konca septembra. Má kompletný mediamix, možno ju vidieť v televízii, rádiách, kinách, printe ako aj na outdoorových plochách a LED obrazovkách po celom Slovensku. Okrem klasickej formy reklamy budú pripravené aj netradičné a veľmi interaktívne koncepty pre virálny marketing.

 

Neprehliadnite: