Tlačový servis / 07. 08. 2003, 00:00
Od 1. augusta 2003 vstupujú do platnosti zmeny týkajúce sa poskytovania služieb zákazníkom, a to možnosti platby telefónnych účtov a telefonického získavania informácií na miestach predaja Slovenských telekomunikácií - Infoteloch. Od 1. augusta nebude možné zaplatiť telefónny účet na miestach predaja Slovenských telekomunikácií, a.s., naďalej však zákazníci môžu využívať ostatné spôsoby platby.
V súvislosti s platbami telefónnych účtov preto Slovenské telekomunikácie, a.s., spolu s významnými slovenskými bankami pripravili pre svojich zákazníkov ponuku, ktorú môžu využiť až do 25. augusta tohto roku. Ide o bezplatné zriadenie inkasnej platby, ktorá zákazníkovi umožní bezproblémovú úhradu jeho telefónneho účtu. Všetci bytoví zákazníci boli o podmienkach podrobne informovaní prostredníctvom príloh k telefónnym účtom. Pre zákazníka je najvýhodnejšou inkasná platba, pretože starostlivosť o bezproblémovú a včasnú platbu prevezme jeho banka. Prioritným záujmom jednotlivých miest predaja Slovenských telekomunikácií, a.s., je lepšia a efektívnejšia organizácia starostlivosti o zákazníkov a vytvorenie adekvátnych podmienok pre predaj a odskúšanie ponúkaných produktov.
Zároveň od 1. augusta 2003 môže zákazník spoločnosti Slovenské telekomunikácie, a.s., získavať telefonické informácie o službách a produktoch, vrátane informácií poskytovaných z predajných miest výhradne na jednotnom bezplatnom telefónnom čísle 0800 123 456. Okrem informatívnej služby Centrum služieb zákazníkom poskytuje zákazníkom aj možnosť priamej objednávky služieb, preto nebude potrebné za každých okolností osobne navštíviť predajné miesto Slovenských telekomunikácií, a.s.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk