AutoMoto.sk prekonáva konkurenciu už aj v návštevnosti

Tlačový servis  /  09. 06. 2011, 00:00

Najmladší automobilový magazín AutoMoto.sk už čítanosťou dobehol konkurenciu. Čitatelia tak oceňujú kvalitný automobilový obsah, ktorý doposiaľ na slovenskom webe chýbal.

Portál AutoMoto.sk po troch mesiacoch existencie zamieril k vrcholu medzi automobilovými portálmi nielen výborným obsahom, ale aj návštevnosťou. Podľa  predbežných výsledkov auditu návštevnosti webov AIMmonitor si naňho v máji kliklo 159 821 unikátnych čitateľov. Konkurenčný server Auto.sme.sk tak predbežne prekonal o 3 303 reálnych návštevníkov. Dlhoročnú trhovú dvojku, Auto.pravda.sk, predbehol o necelých 38 tisíc unikátnych čitateľov.
Výrazný rast návštevnosti dosahuje AutoMoto.sk predovšetkým vďaka veľmi atraktívnemu obsahu, jeho neustálemu skvalitňovaniu, a tiež obsahovou spoluprácou s inými médiami spoločností Cpress Media a Azet.
„Pozícia trhového lídra je náš cieľ. Do budúcnosti plánujeme ďalšie zvyšovanie návštevnosti pomocou kvalitného redakčného obsahu, nových projektov a špeciálnych aktivít,“ povedal Filip Hanker, šéfredaktor technologických webov spoločnosti Cpress Media.
Návštevnosť autowebov
Vývoj návštevnosti automobilových portálov podľa AIM v priebehu prvých troch mesiacov existencie AutoMoto.sk ponúkame v priloženej tabuľke.
 
    RU máj 2011 (odhad)    RU apríl 2011    RU marec 2011      
AutoMoto.sk    159 821    103 tis.    97  tis.      
auto.sme.sk    156 518    159 tis.    169 tis.      
auto.pravda.sk    121 989    127 tis.    136 tis.      
automix.sk    112 563    93 tis.    121 tis.      
autoviny.zoznam.sk    94 728    95 tis.    99 tis.     

Poznámka: Zverejnené údaje auditu AIMmonitor sú iba predbežné. Je možné, že sa oficiálne výsledky zverejňované koncom mesiaca budú od odhadov mierne líšiť, pohyby však bývajú najviac 5-percentné. Môže sa stať, že sa AutoMoto.sk zaradí tesne za Auto.sme.sk na druhú pozíciu. Rozdiel v návštevnostiach ale bude minimálny

Neprehliadnite: