Tlačový servis / 31. 05. 2011, 00:00
Pre úspech v podnikaní potrebujeme okamžitý prístup k dátam bez ohľadu na miesto a čas. To je poznanie, ku ktorému dospeli manažéri globálnych, ale aj menších firiem. Aj preto až dve tretiny IT manažérov plánujú v tomto roku vyvinúť a začať využívať minimálne päť mobilných aplikácií, a viac ako pätina chce dokonca implementovať vyše 20 mobilných aplikácií. Odznelo to na konferencii spoločnosti SAP, SAPPHIRE NOW v americkom Orlande.
Podľa štúdie University of Texas v Austine, zlepšenie dostupnosti a využívania informácií a dát o desať percent pomohlo v tisícke najväčších firiem sveta zvýšiť ročné tržby o dve miliardy dolárov. „Všadeprítomný nárast mobility a jej dopadu na zákazníkov aj biznis predstavuje jednu z najvýznamnejších zmien v histórii informačných technológií,“ skonštatoval Raj Nathan, výkonný viceprezident spoločnosti Sybase. Tú vlani kúpil SAP AG, ktorý je svetovým lídrom v oblasti podnikových softvérových riešení.
Sybase a SAP nedávno uviedli na trh novú Sybase Unwired Platform, ku ktorej sa v najbližších mesiacoch pridá aj rozšírený software development kit (SDK). Používateľom umožnia vývoj mobilných aplikácií, využiteľných na rôznych zariadeniach, ktoré im prinesú okamžitý prístup k informáciám, do firemných systémov a procesov. Prispejú tak k nárastu efektivity a produktivity práce nielen manažmentu, ale aj radových zamestnancov. V roku 2015 by tak mohla s aplikáciami vyvinutými pomocou novej generácie Sybase Unwired Platform pracovať miliarda ľudí.
Faktor rýchlosti ako kľúč k úspechu v dnešnej dobe potvrdil na konferenci SAPPHIRE NOW aj John Heller, šéf spoločnosti Caterpillar. Rýchle analyzovanie „desiatok miliónov dát umožňuje okamžité posúdenie rôznych scenárov vývoja a požiadaviek výroby na objednávku“.
„Dôležitý je aj okamžitý prístup k špecifickým dátam na všetkých úrovniach databáz,“ doplnil ho Glen de Vries, prezident Medidata Solutions Worldwide. Obe spoločnosti na to využívajú SAP In-Memory Appliance seftware (SAP HANA). Ten umožňuje analýzu obrovského množstva údajov v priebehu niekoľkých sekúnd.
Nevyhnutnosťou je následná rýchla komunikácia so samotným zákazníkom. Na to obchodníci potrebujú nástroje, ktoré ich odbremenia od zbytočných činností. „Jednou z vecí, ktorú nenávidia, je trávenie času zložitými kancelárskymi aplikáciami. Nemôžu sa na to dokonale sústrediť, pretože musia robiť viacero vecí súčasne,“ vyvestlil Peter Lorenz, výkonný viceprezident SAP. Pod jeho vedením preto v SAP vyvinuli riešenie SAP Sales OnDemand, ktoré uľahčuje styk so zákazníkmi a v rámci obchodných tímov, ponúka analytické nástroje a ďalšie funkciponality prístupné v prehľadmom zobrazení.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk