Prvá súťaž mobilných aplikácii pozná víťazov

Tlačový servis  /  30. 05. 2011, 00:00

Prvá súťaž mobilných aplikácii na Slovensku – AppsRulezz 2011 pozná mená víťazov. Brandované aplikácie vyhrala práca Magio TV od firmy frogfoot pre klienta Slovak Telekom, v nebrandovaných aj v smartphone aplikáciách sa najlepšou prácou stal iTransit od Apptives + FIIT STU BA a v tablet aplikáciách dominoval Sygic a ich Sygic GPS.

 

Večer, po konferencii o mobilnom marketingu - MobileRulezz 2011, sa v priestoroch bratislavskej Design Factory počas HTC PartyRulezz uskutočnilo vyhlasovanie víťazov prvej súťaže mobilných aplikácii na Slovensku - AppsRulezz 2011. Spolu sa prihlásilo 66 prác od 31 vývojárov a firiem a 21 prác sa dostalo na shortlist. Súťažilo sa v štyroch kategóriách: Brandované aplikácie (určené ako promo pre klienta), Nebrandované aplikácie (určené spotrebiteľom), Smartphone aplikácie a Tablet aplikácie.

V kategórii brandovaných aplikácii vyhrala firma frogfoot s prácou Magio TV pre klienta Slovak Telekom. Druhé miesto obsadil Triad Advertising so svojim Pilsner Kompas pre Pivovary Topvar a bronz získala spoločnosť eGlu s aplikáciou IIHF 2011 World Championship Guide by Skoda.

Nebrandovaným aplikáciám kraľovala práca iTansit od Apptives + FIIT STU Bratislava, striebro porota priznala práci Sygic GPS od Sygic a bronz vyhral developer DevKid s hrou 3bot.

Smartphone aplikácie rovnako vyhrala práca iTransit od od Apptives + FIIT STU Bratislava, druhé miesto pripadlo spoločnosti Sygic a ich Sygic GPS a trojku najlepších uzatvára v tejto kategórii Magio TV od frogfoot.

Medzi aplikáciami určenými pre tablety zvíťazil Sygic so Sygic GPS, nasledovaný prácou Midnight HD od vývojára Hyperbolic Magnetism a treťou najlepšou slovenskou aplikáciou pre talety je rozprávka Malá princezná od iAdverti.

„Sme radi, že do prvého ročníka AppsRulezz sa prihlásilo pomerne veľa prác od veľkého množstva vývojárov. Aj tento fakt svedčí o tom, že mobilný marketing a špeciálne mobilné aplikácie získavajú na Slovensku svoje opodstatnenie. Medzi víťazmi sme ako porota našli práce svetovej kvality. O niektorých mnohí ani netušili, že pochádzajú zo Slovenska. O to viac sa chceme do budúcnosti usilovať hľadať a motivovať slovenské firmy, ale aj jednotlivcov a ukazovať ich práce svetu. V mnohých prípadoch máme byť na čo hrdí,“ zhodnotil prvý ročník súťaže jej organizátor Peter Šebo.

Všetkých víťazov aj shortlistované práce nájdete na http://apps.rulezz.sk v sekcii Víťazi.

Súťaž AppsRulezz 2011 vznikla v spolupráci s agentúrou Monogram a portálom MobilMania.sk. Hlavnými partnermi boli T-Mobile a Zoznam.sk, partnermi A SMS, HTC, Triad Advertising a Design Factory. Mediálne súťaž podporili Akzent Media a Etarget.

Neprehliadnite: