Zákaznícka podpora spoločnosti HP ponúka revolučné možnosti personalizácie

Tlačový servis  /  24. 05. 2011, 00:00

Spoločnosť HP dnes oznámila dosiahnutie ďalšieho míľnika v oblasti služieb podpory Always On Support. Zákazníci a partneri HP sa teraz môžu lepšie zorientovať v službách podpory a jednoduchšie si ich prispôsobiť vlastným potrebám, vďaka čomu im HP zabezpečí rýchlejší prístup k relevantným informáciám, odborníkom a technológiám.

 

Zákazníci z radov firiem potrebujú optimalizovať produkty, vymieňať si nápady s kolegami a aktívne predchádzať problémom – jedine tak môžu uspieť v dnešnom dynamickom, vysoko konkurenčnom trhovom prostredí. Stredisko podpory HP Support Center teraz prináša vylepšený prístup k IT odborníkom, nové on-line nástroje technickej podpory a ako prvé na trhu rovnomennú aplikáciu pre mobilnú technickú podporu.

Mimochodom, stredisko podpory HP zaznamenalo počas tohto roku nárast hodnotenia zákazníckej spokojnosti o 18 %, resp. dokonca o 30 % v prípade reakcie „na prvý pokus“ zákazníka pri otázkach v súvislosti s webovou podporou.(1)

„Zákazníci očakávajú od dodávateľov produktov a služieb okamžitú podporu vrátane prístupu k relevantným informáciám a ľuďom, aby mohli v ktoromkoľvek okamihu rýchlo vyriešiť svoje prípadné problémy,“ hovorí Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generálna riaditeľka HP Technology Services Support. „Služby podpory preto neustále vyvíjame tak, aby sme zabezpečili ich zvýšenú dostupnosť aj bohatšie možnosti personalizovaného prístupu – vďaka tomu prinášame naším zákazníkom vyššiu hodnotu ich investícií do IT prostredí.

Služby podpory HP Support Center ponúkajú klientom:

  • Jednoduchý a rýchly prístup ku komunite HP Always On, prostredníctvom ktorej môžu komunikovať s tisíckami IT profesionálov, vzájomne zdieľať osvedčené postupy pri riešení problémov a vstupovať do znalostnej databázy. Okrem štandardných možností vyhľadávania riešení problémov podľa kľúčových slov a názvov produktov môžu zákazníci využiť aj nástroje, ktoré ich „krok za krokom“ prevedú možnosťami riešení problémov alebo prístupu k najobľúbenejším dokumentom z oblasti podpory HP produktov a služieb.

  • Nepretržitú mobilnú technickú podporu pre riešenia spoločnosti HP a vybraných tretích strán prostredníctvom mobilných zariadení. HP ponúka túto službu, ktorá v súčasnosti prechádza procesom udelenia patentu, ako prvá na svete a naplno využíva potenciál platformy tzv. smartphone prístrojov. Potrebná aplikácia pre webOS, Android a IOS 4 by mala byť k dispozícii v lete tohto roku.

  • Riadenie procesov online podpory týkajúcich sa riešení problémov, správy zmlúv a záruk, zadávanie jednotlivých prípadov podpory a spojení s aktuálne dostupnými odborníkmi HP. Tieto procesy sú spolu s ďalšími službami podpory previazané s infraštruktúrou HP call centra, vďaka čomu zákazníci dosiahnu rýchlejšie vyriešenie svojich problémov.

„HP naplno využilo svoj silný ťah v oblasti inovácií a ponúka zákazníkom nástroje, vďaka ktorým môžu zásadne zmeniť, vylepšiť či rozšíriť svoje súčasné návyky a očakávania v oblasti služieb technickej podpory,“ povedal Rob Brothers, riaditeľ divízie Hardware and Software Support Services v spoločnosti IDC. „Nové možnosti centra podpory spoločnosti HP posúvajú služby on-line podpory na úplne novú úroveň a zvyšujú latku pre očakávania zákazníkov.“

Dostupnosť

Všetky uvedené funkcie možno využívať bez dodatočných nákladov v rámci bežnej záruky, služieb HP Care Pack a zmluvných dohôd. Niektoré funkcie vyžadujú špecifické úrovne podpory. Centrum podpory HP obsahujúce zmienené vylepšenia bude celosvetovo k dispozícii počas júna. Viac informácií možno nájsť na webe www.hp.com/services/supportcenterintro.

Rozšírené možnosti centra podpory HP sú jedným z kľúčových komponentov stratégie Instant-On Enterprise, ktorá vo svete nepretržitej konektivity umožňuje využívať technológie pri rôznorodej spolupráci so zákazníkmi, zamestnancami, partnermi a občanmi.

Neprehliadnite: