eTel Hotline na bezplatnom čísle – krok smerom k zákazníkovi

Tlačový servis  /  05. 08. 2003, 00:00

eTel Slovensko, člen skupiny eTel Group, vedúci alternatívny poskytovateľ telekomunikačných služieb pre podnikových zákazníkov na Slovensku poskytuje od 1. augusta 2003 služby Hotline na bezplatnom čísle.

eTel Slovensko prináša pre svojich existujúcich ako aj budúcich zákazníkov bezplatný Hotline servis. Bezplatná linka prispieva k naplneniu základnej filozofie spoločnosti, ktorou je maximalizovať pohodlie zákazníka. Odteraz majú zákazníci možnosť získať informácie bezplatne pri volaniach z pevnej telefónnej linky, ako aj zo sietí mobilných operátorov. eTel poskytuje svojim zákazníkom nepretržitý Hotline servis 24 hodín denne, 7 dní v týždni. “Týmto krokom posúvame bránu do našej spoločnosti opäť bližšie k našim existujúcim i budúcim zákazníkom“, uvádza Michal Kemeník, manažér oddelenia služieb zákazníkom. Dodáva: „Sme naďalej pripravení spracovať všetky požiadavky zákazníkov na úrovni, ktorá už tradične spĺňa aj tie najnáročnejšie očakávania.“

Neprehliadnite: