Nárast využívania internet bankingu

Tlačový servis  /  01. 08. 2003, 00:00

Slovanet zaznamenal za posledný rok vysoký nárast počtu platieb za predplatené služby prostredníctvom internet bankingu. Vývoj prisudzuje zvyšujúcim sa skúsenostiam užívateľov internetu, komfortu pri platení a v neposlednom rade, nižšej cene pri priamom dobíjaní.

Podiel dobíjania kreditu predplatených internetových služieb Slovanetu Rozbaľ.to! a NaEX prostredníctvom internet bankingu a iných foriem elektronického bankovníctva sa neustále zvyšuje. Už viac ako 25% zákazníkov využíva na dobitie kreditu práve túto možnosť, pričom nárast elektronických dobití v priebehu posledného roka je viac ako 200% (viď priložený graf). Potvrdzuje to, že čoraz viac ľudí využíva internet nielen na surfovanie a čítanie si pošty, ale aj na platby a nákupy.

„Nárast počtu klientov využívajúcich internet banking na dobíjanie predplatených kariet Slovanetu svedčí o tom, že záujem o internetové služby rastie. Užívatelia si čoraz viac uvedomujú pohodlnosť práce s internetom,“ hovorí Roman Greguš, marketingový riaditeľ Slovanetu. „Slovanet v súčasnosti spolupracuje s piatimi bankovými inštitúciami a motivuje svojich zákazníkov pri dobíjaní kreditu predplatených služieb cez internet banking až 15% bonusom, Kombinácia nižšej ceny, jednoduchého, rýchleho postupu a komfortu, to všetko má za následok nárast elektronických dobití.“

Balíky služieb predplateného prístupu k internetu NaEX a Rozbaľ.to! ponúkajú neobmedzený prístup na internet v sieti Slovanet, plnohodnotnú poštovú POP3 schránku s veľkosťou minimálne 5 MB a web priestor s veľkosťou 3 MB pre umiestnenie vlastnej webovej stránky. Rovnako ponúkajú aj možnosť telefonovať do zahraničia cez internet prostredníctvom technológie VoIP (Voice over IP). Služby NaEX a Rozbaľ.to! sú v súčasnosti jednými z najvýhodnejších možností pripojenia do internetu.

Neprehliadnite: