Tlačový servis / 27. 04. 2011, 00:00
Je to pomerne jednoduché - stačí sa dostať do jeho mobilu! Aj o tom bude odborná konferencia o mobilnom marketingu MobileRulezz 2011, ktorá sa uskutoční dňa 26. mája 2011 v priestoroch bratislavskej Design Factory.
Každý z nás nosí vo vrecku peňaženku, kľúče a mobil. A každý z nás rád nakupuje alebo nakupovať musí. Čo najlepšie, čo najlacnejšie. Vo vrecku každého z nás tak vzniká ideálny priestor pre všetkých marketérov. Kľúče sú v tomto prípade zbytočné, no mobil a peňaženka dokážu uspokojiť potreby predávajúceho i zákazníka tak rýchlo a jednoducho, ako nikdy predtým. A možno časom bude zbytočná aj peňaženka. Mobilom si jednoducho produkt či službu vyberieme, objednáme, kúpime a aj zaplatíme!
O tomto, ale aj množstvo iných užitočných informácií zo sveta mobilného marketingu sa dozviete na odbornej konferencii MobileRulezz 2011. Je určená pre ľudí z reklamnej, mediálnej a digitálnej branže, ako aj zástupcov marketingových oddelení inovatívnych klientov a zadávateľov reklamy.
O odborný program sa postarajú dvaja zahraniční kľúčoví spíkri – Patrick Dry, copywriter jednej z najlepších digitálnych agentúr sveta, švédskej Åkestam.Holst a Patrick Bosteels z belgickej TCS Digital World, organizátor a spíker podujatí ako Mobile Monday, AppsMarathon, Techmap či mnohých konferencií.
Kľúčovú prezentáciu o vývoji mobilného trhu a reklamy na Slovensku uvedie Pavol Magic (Etarget).
Konferencia MobileRulezz 2011, z dielne organizátorov Internet je sexy či MMMMX – Mobilný marketing 2010, je pripravovaná v spolupráci s agentúrou Monogram a portálom MobilMania.sk. Hlavnými partnermi konferencie sú T-Mobile a Zoznam.sk, partnermi sú A SMS, Triad Advertising a Design Factory. Mediálne konferenciu podporili Akzent Media a Etarget.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk