Dell predstavuje nový tím pre segment koncových zákazníkov a malé podniky

Tlačový servis  /  14. 04. 2011, 00:00

Spoločnosť Dell vytvára novú organizačnú štruktúru pre segment koncových spotrebiteľov a malých podnikateľov v regióne strednej a východnej Európy. Koncepcia spoločnosti Dell v tomto zákazníckom segmente je založená na jednoduchom prístupe zákazníkov k najnovším produktom a službám v oblasti IT, s dôrazom na mobilitu. Tento aspekt vyjadruje motto „The Power to do more.”

 

Nový tím bude riadiť aktivity v Rusku, Poľsku, na Ukrajine, v Českej republike, Maďarsku, Grécku, Rumunsku, Slovensku a ďalších 25 krajín. Ambíciou tímu je posilniť poznateľnosť značky Dell v tomto dynamicky sa rozvíjajúcom regióne. Cieľom je dostať Dell medzi trojicu najsilnejších hráčov na každom trhu regiónu.

 

Nový riadiaci tím tvoria:

 

  • Veit V. Dengler, generálny manažér a výkonný riaditeľ. Veit pôsobí v spoločnosti Dell od roku 2005 v oblasti predaja a generálneho manažmentu. Riadil aktivity Európskeho obchodného centra Dell v Bratislave. Aktuálne zastáva pozíciu generálneho manažéra a výkonného riaditeľa Dell Consumer pre Nemecko, Taliansko a východnú Európu. Veit pracoval ako zástupca riaditeľa spoločnosti T-Mobile International, kde mal na starosti marketingovú stratégiu pre Európu. Pôsobil 7 rokov vo poradenskej firme McKinsey and Company v Los Angeles, Paríži a vo Viedni. V spoločnosti Procter & Gamble sa venoval marketingu a pôsobil ako novinár pre východnú Európu pre časopis TIME Magazine. Veit vyštudoval Ekonomickú univerzitu vo Viedni a je absolventom Harvard Kennedy School v odbore verejné správa.

 

  • Stefan Kaltenberger, riaditeľ marketingu. Stefan pôsobí v spoločnosti Dell od roku 2005 spočiatku ako riaditeľ predaja pre koncových zákazníkov, neskôr ako regionálny marketingový riaditeľ pre Rakúsko, Nemecko a Švajčiarsko. Pred vstupom do spoločnosti Dell pracoval ako marketingový riaditeľ zodpovedný za BTL aktivity v spoločnosti mobilkom austria a produktový manažér v spoločnosti Procter & Gamble. Stefan vyštudoval ekonómiu vo Viedni a je absolventom Illinoiskej univerzity so špecializáciou na reklamu a správanie zákazníka.

 

  • Jean Marie Bequevort, finančný riaditeľ. Jean-Marie pôsobí v spoločnosti Dell od roku 2004 v oblasti financií a marketingu. Predchádzajúce pracovné skúsenosti získal v oblastí finančníctva v spoločnosti SWIFT. Jean-Marie vyštudoval manažment na belgickej Univerzite Mons-Hainaut.

 

  • Michel Landman, riaditeľ vývojového obchodu. Michel pracuje v spoločnosti Dell od decembra 2010 a má na starosti zostavovanie a realizáciu obchodnej stratégie. Tiež sa stará o program podpory predaja pre strednú a východnú Európu. Predtým pracoval vo viacerých spoločnostiach zameraných na koncových zákazníkov ako napríklad Logitech, HP a Compaq. Michel vyštudoval manažment na Bradfordskej univerzite a získal bakalársky titul z aplikovanej vedy na Univerzite v Holandsku.

 

Neprehliadnite: