Nové služby HP zjednodušujú integráciu softvéru

Tlačový servis  /  05. 04. 2011, 00:00

Spoločnosť HP oznámila uvedenie nových softvérových služieb, ktoré spájajú podporu softvéru a odborného poradenstva. Vďaka nim môžu zákazníci jednoduchšie predvídať náklady, maximalizovať návratnosť investícií do softvéru a využívať bohatšie služby podpory.

 

Služby HP Premier Services poskytujú rozšírenú podporu softvéru a softvérovo prispôsobených riešení spoločnosti HP a ďalších dodávateľov. Tento prístup HP k poskytovaniu služieb garantuje vysoko flexibilné, proaktívne riadenie od partnerskej spoločnosti, ktorá je schopná zabezpečiť spoľahlivé služby naprieč celým softvérovým riešením zákazníkov.

Firmy sa veľmi často stretávajú so zložitými IT prostrediami, ktoré sú zložené z mnohých rôznych verzií softvéru, prispôsobených produktov a integrácií vyvinutých tretími stranami. Takto rôznorodé IT prostredie má za následok nepredvídateľné náklady na údržbu a zvyšuje záťaž interných IT tímov, ktoré sú nútené reaktívne spravovať riešenie, namiesto toho, aby sa zamerali na optimalizáciu prostredí a návrhy inovácií.

„Firmám sa často nedarí získať zo softvérových riešení maximálnu úžitkovú hodnotu, pretože sa trápia so zložitou integráciou, príliš rozsiahlym prispôsobením a nepredvídateľnými nákladmi na podporné tímy rôznych dodávateľov,“ povedala Elaina Stergiades, manažérka výskumu divízie Software Support Services v spoločnosti IDC. „Produkty typu HP Pemier Services ponúkajú zákazníkom flexibilitu a finančnú predvídateľnosť potrebnú pre jednoduchú správu a udržiavanie podnikového softvéru po celú dobu životnosti – od plánovania a nasadenia až po podporu a priebežné modernizácie.“

Služby HP Software Premier Services umožňujú:

  • Zjednodušiť komunikáciu v rámci služieb podpory prostredníctvom jednotného riešenia poskytovaného profesionálmi HP Software Services, ktorí sú jediným kontaktným tímom garantujúcim odborné konzultácie.

  • Proaktívne spravovať priebežné zmeny vo vzťahu k záväzkom úrovne služieb previazaných s obchodnými výsledkami a súčasne minimalizovať riziko ich narušení.

  • Výber z flexibilných možností podpory, ktoré najlepšie vyhovujú konkrétnym požiadavkám zákazníka.

Portfólio HP Softvér Premier Services tvoria štyri oblasti služieb, ktoré umožňujú zákazníkom vybrať si presne podľa ich potrieb z najvhodnejších reaktívnych a proaktívnych možností:

  • Premier Response odpovedá na problémy rýchlo a efektívne prostredníctvom špičkových odborníkov technickej podpory, ktorí rozumejú celému softvérovému riešeniu klienta.

  • Premier Advisory poskytuje proaktívne služby údržby pre integrácie na zákazku alebo od tretích strán. Zároveň vyvíja stratégie pre optimalizáciu nových verzií a upgradov.

  • Premier Team Extend ponúka uvoľnenie zdrojov na interné tímy zabezpečujúce strategické aktivity vďaka outsourcovaniu rutinných prevádzkových úloh a údržby na odborníkov spoločnosti HP.

  • Premier Business minimalizuje možné prevádzkové riziká pridelením HP Enterprise Services manažéra, ktorý zabezpečuje proaktívne predchádzanie problémom týkajúcich sa služieb podpory.

„Zákazníci hľadajú nové príležitosti, ako zabezpečiť úspešnú prevádzku softvérových riešení vďaka partnerskej spolupráci,“ povedal Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services ponúkajú proaktívny model dodávok bez nečakaných prekvapení, ktorý umožňuje klientom venovať menej času zabezpečeniu prevádzky a naopak maximálne investovať čas do práce na obchodných výsledkoch.“

Poskytovaním hladkého modelu dodávok služieb, ktorý umožňuje zákazníkom vyčleniť ich zdroje na strategické iniciatívy a rozvoj inovácií, pomáhajú služby HP Premier Services firmám a štátnym úradom s plynulým prechodom na stratégiu Instant-On Enterprise. Vďaka nej môžu využívať technológie pri rôznorodej spolupráci so zákazníkmi, zamestnancami, partnermi a občanmi.

Neprehliadnite: