SAS získal firmu Assetlink

Tlačový servis  /  24. 03. 2011, 00:00

Skombinovanie analytických nástrojov SASu s riešeniami pre manažment marketingových zdrojov Assetlinku, pomôže marketérom identifikovať čo funguje a ktoré aktivity treba zlepšiť.

 

Spoločnosť SAS, ktorá vyvíja softvér pre biznis analytiku, kúpila pioniera v riešeniach pre manažment marketingových zdrojov, firmu Assetlink. Integrácia produktov oboch firiem pomôže marketérom zjednodušiť plánovanie, tvorbu a optimalizáciu marketingových projektov.

 

Marketingové oddelenia spoločností musia dnes prichádzať s čoraz sofistikovanejšími kampaňami a dosahovať lepšie výsledky s rovnakým objemom peňazí a s rovnakým počtom ľudí ako v minulosti.

 

Assetlink pomôže marketérom lepšie riadiť komunikáciu cez viacero kanálov a SAS im umožní optimalizovať marketing efektívnejším riadením aktív, lepším meraním výsledkov a zlepšením finančného reportovania. Aplikovaním analytiky SASu na dáta zozbierané v softvéri Assetlinku, zistia marketéri ako lepšie využiť zdroje, ktoré majú k dispozícii a identifikujú nové príležitosti.

 

„Spojenie dáva zmysel pre obidve strany – a čo je dôležitejšie, hlavne pre marketérov, ktorí softvérové riešenia SASu a Assetlinku používajú,“ uviedol David Raab z konzultačnej firmy Raab Associates.

 

Vďaka akvizícii Assetlinku sa SAS stáva lídrom integrovanom marketingovom manažmente (IMM) – oblasti, ktorú ako prví pomenovali analytici Gartneru. IMM znamená lepšie prepojenie ľudí, procesov a technológii v marketingu.

 

Gartner predpovedá, že marketingové oddelenia, ktoré budú mať integrovanú marketingovú stratégiu, dosiahnu do roku 2014 o 50 percent vyššiu návratnosť marketingových investícií ako tie, ktoré ju mať nebudú.

Neprehliadnite: