Moderné technológie „fičia“ aj na vidieku Obetou za kvalitný LCD TV môže, ale nemusí byť letná dovolenka

Tlačový servis  /  22. 03. 2011, 00:00

Nákupy technologických noviniek z oblasti elektroniky nie sú výsadou iba bohatých ľudí z krajských miest, ale vo významnej miere ich realizujú aj domácností z menších aglomerácií či z vidieka, v ktorých je priemerná mzda – v porovnaní napríklad s bratislavským krajom – nižšia o 300 až 400 EURO.

 

Vyplýva to zo zistení spoločnosti OKAY elektrospotrebiče, ktorá má na Slovensku sieť 29 pobočiek.

 

„Kúpa moderných elektrospotrebičov nie je iba otázkou peňazí, ale i priorít,“ uviedol riaditeľ reklamy a marketingu OKAY Luděk Kováč a dodal, že „rodinne založení ľudia z menších miest a vidieka obetujú napríklad dovolenku a radšej si kúpia kvalitný televízor či kompletné domáce kino“. Na cestovanie orientovaní spotrebitelia z väčších miest a mladšia generácia zase preferuje laptopy a iPady, vďaka ktorým cez internet kedykoľvek komunikuje so svetom. „Ľudia z menších miest sú často súdržnejší, pričom pohoda pri TV môže mať pre rodinu utužujúci efekt. Pre mladú mestskú generáciu technológie predstavujú istú formu oslobodenia sa, i od rodiny,“ uviedol psychológ Andrej Kuruc. Cieľom OKAY je však prinášať také ceny, ktoré klientom popri kvalitnom televízore umožnia kúpiť si aj dovolenku.

 

Práve technologické novinky z oblasti mobilnej komunikácie, notebookov, ako aj 3D technológie budú dominovať predaju obchodníkov v tomto roku.

Neprehliadnite: