hej.sk má svojho ombudsmana pre nadštandardnú starostlivosť o zákazníkov

Tlačový servis  /  21. 03. 2011, 00:00

Najväčší slovenský internetový obchod HEJ.sk naďalej rozširuje svoju nadštandardnú starostlivosť o zákazníkov a zriaďuje vlastného ombudsmana, teda ochrancu práv zákazníkov. Ten bude dohliadať na hladký a rýchly priebeh riešenia zákazníckych požiadaviek a tiež bude ďalej rozvíjať ústretovosť a otvorenosť HEJ.sk.

 

„Vždy pre nás bolo kľúčovým cieľom mať spokojných zákazníkov a s maximálnou ústretovosťou plniť ich požiadavky. Rozvoj internetového nakupovania je založený na celom rade sofistikovaných nástrojov a informačných systémov pre podporu obchodovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi, čo na jednej strane prospieva efektivite a nízkym cenám, na druhej strane, bohužiaľ, vzájomný vzťah do určitej miery odosobňuje,“ hovorí Jitka Součková, marketingová riaditeľka HEJ.sk, a pokračuje: „Zriadením pozície ombudsmana a s tým súvisiacou maximalizáciou starostlivosti o zákazníkov teraz spájame to najlepšie z veľkého a z malého obchodu, teda rýchlosť, efektivitu, nízke ceny, širokú ponuku a osobný prístup do najlepšieho nákupu na slovenskom internete.“

HEJ.sk týmto krokom opäť predbieha ostatné veľké slovenské eshopy v oblasti starostlivosti o zákazníkov. Už predtým zákazníkom zjednodušilo nákupy tým, že predĺžilo lehotu na odstúpenie od zmluvy zo zákonných 7 na 30 dní. Ďalej umožnilo jednoduché reklamovanie tovaru, taktiež zaviedlo automatickú výmenu reklamovaného tovaru za nový kus, ak dôjde k reklamácii do 30 dní od jeho zakúpenia. Teraz, s pomocou firemného ombudsmana, zaistí prehľadné a rýchle riešenie všetkých nedorozumení. Ombudsman bude zároveň prinášať nové podnety a nápady na ďalší rozvoj zákazníckej starostlivosti a služieb na HEJ.sk.

 

Ombudsmana HEJ.sk môžu zákazníci kontaktovať na emailovej adrese ombudsman@hej.sk. HEJ.sk garantuje, že odpovie klientovi najneskôr do 2 pracovných dní. Obrátiť sa na neho môže každý, kto pocíti nespokojnosť s riešením svojich zákaziek, problémov či reklamácií, a to aj napriek tomu, že všetky požiadavky sú vždy riešené v súlade s príslušnými predpismi a zákonmi. Ombudsman takéto prípady dôsledne a nestranne prešetrí a vezme pri tom do úvahy aj ďalšie, mnohokrát aj neštandardné skutočnosti.

Neprehliadnite: