Kto je Kto v KPMG na Slovensku?

Tlačový servis  /  18. 03. 2011, 00:00

Rastislav Nemec sa stal novým manažérom oddelenia Poradenstva pre sektor finančných služieb (Financial Services Advisory ) spoločnosti KPMG Slovensko spol. s r.o. v rámci divízie Performance & Technology.

 

Do KPMG Slovensko prišiel zo spoločnosti Capgemini, kde pôsobil ako riaditeľ poradenstva pre sektor finančných služieb. Svoju profesionálnu kariéru začal ako analytik Tatra banky, následne pôsobil v rôznych manažérskych pozíciách vrátane finančného sektora, o.i. bol výkonným riaditeľom a konateľom v HVB Factoring. Vyštudoval Obchodnú fakultu na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

 

V KPMG na Slovensku sa bude venovať strategickému a manažérskemu poradenstvu pre firmy v oblastiach zvyšovania výkonnosti a optimalizácie IT.
 

Silnou stránkou oddelenia Poradenstvo pre sektor finančných služieb, ktoré sa môže oprieť o bohaté profesionálne skúsenosti viac ako 10 dedikovaných konzultantov pre trh v SR, je schopnosť podporiť a poradiť bankám, poisťovniam a iným spoločnostiam v sektore finančných služieb v oblastiach tvorby biznis stratégií, zvyšovania predajnej efektivity, prevádzkovej výkonnosti, platobných transakcií, riadenia ľudských zdrojov, v oblasti finančného a regulatórneho výkazníctva, ako aj efektívneho využitia informačných technológií na tieto účely. Spoločnostiam, ktoré využijú poradenské služby takéhoto oddelenia sa tak otvoria nové príležitosti rastu na trhu, možnosti efektívneho nastavenia procesov s cieľom zvýšiť ako predajnú, tak aj prevádzkovú výkonnosť, ďalej zlepšiť riadenie kapitálu, nákladov a rizík, ako aj disponovať v reálnom čase transparentnými a merateľnými údajmi o zamestnancoch spoločnosti.

 

V rámci informačných a komunikačných technológií poskytuje Financial Services Advisory nezávislé hardvérové a softvérové poradenstvo, ktoré zahŕňa napríklad posúdenie a vytvorenie IT stratégie, plánovanie a riadenie projektov, zavedenie modelu efektívneho fungovania Business Intelligence, výber a implementáciu ICT ako sú napr. CRM, Campaign Management, CBS a kontaktné centrum, ďalej kontrolu kvality a spoľahlivosti dát, vytvorenie bezpečnostnej politiky a procedúr atď. Spoločnosť tak bude schopná získať obraz o kľúčových IT činnostiach a službách, ktoré podporujú obchodné ciele a aktivity spoločnosti, o strategických variantoch pre dodávku IT služieb resp. o možnostiach zníženia nákladov a zvýšenia efektivity IT.

Neprehliadnite: