NAY Elektrodom bližšie k zákazníkom.

Tlačový servis  /  15. 03. 2011, 00:00

Spoločnosť Nay a.s. zavedie nový systém zameraný na zlepšenie podpory zákazníkov, identifikáciu nových oblastí rozvoja a zefektívnenie rozhodovania. Implementáciu dátového skladu a business intelligence nadstavby bude realizovať TEMPEST.

 

TEMPEST sa stal víťazom tendra na implementáciu manažérskeho informačného systému pre najväčšieho predajcu spotrebnej elektroniky na Slovensku, spoločnosť Nay a.s. Súčasťou riešenia je zber a prenos dát zo zdrojových systémov, ich automatizované spracovanie, konsolidácia, správa, riadenie prístupu k dátam a business intelligence nástroje. Spoločnosť Nay a.s., ktorá prevádzkuje sieť 26 veľkoplošných predajní pod značkou NAY Elektrodom, očakáva okrem zlepšenia podpory zákazníkov aj zefektívnenie rozhodovania pri riadení spoločnosti, optimalizáciu nákladov a identifikáciu nových oblastí pre ďalší rast.

 

„Sme líder na trhu a k udržaniu pozície jednotky neustále patria inovácie. Preto sme pristúpili k implementácii manažérskeho informačného systému, od ktorého očakávame možnosť rýchlejšieho a efektívnejšieho rozhodovania pri riadení spoločnosti, identifikáciu oblastí možných úspor v nákladoch, celkovo lepšiu kontrolu a v konečnom dôsledku ďalšie zlepšenie výsledkov spoločnosti.“ uviedol Roman Kocourek, finančný riaditeľ spoločnosti.

 

„Nový manažérsky informačný systém umožní Nay získať detailnejšie informácie a podklady pre rozhodnutia, ktoré akcelerujú biznis a optimalizujú náklady aj nasadenie ľudských zdrojov. Sme radi, že môžeme zákazníkovi poskytnúť komplexné riešenie nie len na úrovni business intelligence nástrojov, ale aj na úrovni riadenia dát,“ vraví Roman Kriško, obchodný riaditeľ a člen predstavenstva TEMPEST-u.

Neprehliadnite: