SAP uvádza novú verziu aplikácie pre riadenie maloobchodnej propagácie

Tlačový servis  /  10. 03. 2011, 00:00

Trend pribúdajúcich možností a spôsobov ako nakupovať, do značnej miery ovplyvňuje vysoko konkurenčný svet maloobchodu. V snahe pomôcť maloobchodníkom dosiahnuť svoje ciele aj v týchto nových podmienkach, uvoľnila spoločnosť SAP novú verziu aplikácie SAP® Promotion Management for Retail.

Nové funkcie umožňujú maloobchodníkom zjednodušiť procesy v oblasti marketingu a
merchandisingu a vytvárať reklamné kampane pre rôzne obchodné kanály. Zároveň pomáhajú
predpovedať úspešnosť ponúk, a tak prispievajú k efektívnosti rozhodovania. SAP Promotion
Management for Retail 7.1 ponúka propagačným tímom viac možností ako automatizovať a riadiť
zložité kampane využívajúce letáky a tlačenú reklamu v obchodoch, cez e-mail, web či mobilné
telefóny. Ambíciou novej verzie je urobiť z promotion managementu exaktnú vedu.
Efektívna propagácia nie je možná bez úzkej spolupráce členov marketingových,
merchandisingových, reklamných a finančných tímov. SAP Promotion Management for Retail
zjednodušuje komplexný proces využívania rôznych funkcií a poskytuje škálovateľnú kontrolu
verzií, takže každý člen tímu vždy pracuje s rovnakou a práve aktuálnou verziou plánu a dát.
Zároveň môžu byť k dispozícii rôzne verzie reklamných kampaní podľa daných zámerov. Celý
proces je bezpapierový a centralizovaný i pre tímy pracujúce na rôznych miestach, časových
zónach a s rôznymi cieľmi.
Maloobchodníci si už nemôžu dovoliť vytvárať bariéru medzi zákazníkmi a obchodom. Nové
technológie sprístupnili informácie o produktoch, a tak je možné získať ich pohodlnou cestou. Do
obchodov prenikajú interaktívne aplikácie, sociálne siete a mobilné zariadenia. Na obchodníkov je
tak vytváraný tlak, aby vo svojich propagačných kampaniach tieto nové komunikačné kanály
využívali a nezameriavali sa iba na tradičné. Cieľom je, aby reklama oslovila spotrebiteľov bez
ohľadu na to, kde nakupujú dnes, alebo kde budú nakupovať v budúcnosti.
Pri riadení propagácie je snáď najzložitejšia a najdôležitejšia schopnosť predpovedať, simulovať a
vyhodnocovať finančné výsledky kampane z hľadiska ponuky a jednotlivých aktivít. Aplikácia SAP
Promotion Management for Retail má k dispozícii nástroje využívajúce vedecké poznatky so
schopnosťou vyhodnotiť, ktoré kampane sú najziskovejšie ešte pred tým, než dôjde k ich realizácii.
Využíva k tomu prognózovací engine spracúvavajúci dáta priamo z predajných miest.

Neprehliadnite: