LG odhaľuje vízie domácich spotrebičov

Tlačový servis  /  10. 01. 2011, 00:00

Spoločnosť LG Electronics (LG), ktorá je svetovým lídrom a technologickým inovátorom v domácich spotrebičoch, spotrebnej elektronike a mobilných komunikáciách, predstavila na výstave CES v americkom Las Vegas vízie domácich spotrebičov až do roku 2014.

Spoločnosť LG predpokladá v roku 2011 dvojciferný rast a predaja v celkovej hodnote 20 miliárd USD.

Do roku 2014 sa chce spoločnosť stať jednotkou medzi výrobcami domácich spotrebičov. Cieľom k tomu má byť udržanie kľúčových pozícií v tradičných oblastiach, ako sú práčky a chladničky, ale aj v nových segmentoch, ako sú čističky vody, vstavané spotrebiče alebo prémiové kuchynské spotrebiče.

 "Tento rok vstupujeme do celkom novej éry domácich spotrebičov. Dostali sme sa do okamihu, kedy spotrebiče získavajú komponenty, ktoré predtým boli len doménou počítačov. Tak ako sa IT dostávalo do automobilov v minulých rokoch, sa práve teraz IT dostáva do domácich spotrebičov. LG je pritom jedným z motorov, ktoré novú éru inteligentných spotrebičov začali." Uviedol Martin Malý, tlačový hovorca spoločnosti LG Electronics CZ.


Aj v roku 2011 sa bude LG sústrediť na technológie, ktoré dávajú spoločnosti výrazný náskok pred konkurenciou. U pračiek ide o technológiu Direct Drive™, u chladničiek je to Lineárny kompresor. Ďalej spoločnosť plánuje zvýšiť energetickú účinnosť všetkých prístrojov o viac než 30%. Tým prekročí všetky ekologické požiadavky platné na celom svete, vrátane Severnej Ameriky a Európy.


"Užívateľský prínos produktov spoločnosti LG, a v prvom rade i referencie našich spokojných zákazníkov sú pre nás veľmi dôležité. Vďaka tomuto prístupu sa nielen napĺňa motto spoločnosti LG "Life's Good", ale značka samotná sa stáva pre mnoho ľudí srdcovou záležitosťou." Uviedol Jaroslav Holcman, produktový manažér na bielu techniku spoločnosti LG Electronics CZ.


LG plánuje rast v segmente vstavaných spotrebičov, predovšetkým v USA a Európe. V tomto segmente predpokladá LG tržby vo výške 1 bilióna kórejského wonu (cca 900 miliónov USD) už v roku 2015. LG plánuje tiež rozšíriť svoje portfólio v segmente prémiových domácich spotrebičov. Smelé ciele spoločnosť podporuje značným rozšírením marketingového oddelenia a tiež pracovníkov z výskumu a vývoja. LG tiež neustále preskúmava príležitosti pre strategickú spoluprácu s partnermi z celého sveta.


Ako budú vyzerať spotrebiče budúcnosti, ukazuje už dnes spoločnosť LG na výstave CES 2011. Domáce spotrebiče s technológiou THINQ™ sa skladajú celkom z piatich kľúčových funkcií: Smart Grid, Smart Diagnosis™, Smart Access, Smart Adapt a Food Management. LG THINQ™ je technológia, ktorá nemá obdobu a úplne mení spôsob používania domácich spotrebičov. Aj pri nasadení moderných technológií však na prvom mieste zostáva užívateľský komfort a dôraz na jednoduché ovládanie. Prvé inteligentné spotrebiče budú dostupné už počas roka 2011.

Neprehliadnite: