Spoločnosť Oracle uvádza balíky Oracle Cloud Office a Oracle Open Office 3.3

Tlačový servis  /  21. 12. 2010, 00:00

Spoločnosť Oracle predstavila kancelárske balíky Oracle Cloud Office a Open Office 3.3. Ide o komplexné balíky založené na otvorených štandardoch, ktoré je možné používať na desktope, webe aj mobilných zariadeniach. Používateľom pomôžu výrazne zvýšiť produktivitu, firmám znížia náklady a posilnia ich inovačný potenciál.

Oracle Office je založený na formáte ODF (Open Document Format) a otvorených webových štandardoch. Používateľom umožňuje zdieľať súbory na akomkoľvek systéme, pretože je kompatibilný ako s dokumentmi balíka Microsoft Office, tak aj s modernými publikačnými nástrojmi aplikácií Web 2.0.

S pomocou produktov Oracle Office dosiahnu používatelia vyššiu produktivitu, budú môcť spolupracovať v rámci aplikácií web 2.0 a získajú nástroje pre integráciu firemných dokumentov naprieč rôznymi prostrediami (Windows, MacOS, Linux, webové prehľadávače, iPhone a ďalšie smartphony, ...). To všetko navyše za bezkonkurenčnú cenu.

Aplikačné rozhranie (API) balíkov Oracle Office a prístup založený na otvorených štandardoch poskytuje používateľom IT flexibilitu, nízke krátkodobé aj dlhodobé náklady a slobodu vyplývajúcu z nezávislosti od jediného dodávateľa. To všetko organizáciám umožňuje postaviť svoj systém dokumentov kompletne na tejto platforme.

 

Otvorený, integrovaný a všade dostupný kancelársky balík

Oracle Cloud Office a Oracle OpenOffice 3.3 sú kancelárske balíky s kvalitou podnikových aplikácií. Umožňujú efektívne pracovať s textom, tabuľkami, prezentáciami aj obrázkami. Oba produkty ponúkajú možnosť vytvárať dokumenty a spolupracovať na nich bez ohľadu na platformu, a zvyšujú tak produktivitu celej firmy.

    • Oracle Cloud Office 1.0 je kancelársky balík pre prácu z prostredia webového prehľadávača alebo mobilných zariadení. Umožňuje spoluprácu v štýle aplikácií web 2.0 a prístup k dokumentom z mobilných zariadení. Kompatibilita s balíkom Microsoft Office a integrácia s Oracle Open Office dovoľuje plnohodnotné a bezproblémové úpravy aj zložitých prezentácií, textov alebo tabuliek aj v režime off-line.

    • Oracle Open Office 3.3 ponúka firmám nové konektory k Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite, ďalším aplikáciám spoločnosti Oracle a k serveru Microsoft Sharepoint. Umožňuje tak rýchlu a bezproblémovú integráciu do existujúcej softvérovej infraštruktúry podniku. Prináša navyše zvýšenú stabilitu, kompatibilitu a rýchlosť, pričom poplatky za licenciu sú oproti balíku Microsoft Office až päťkrát nižšie.

 

Oracle Cloud Office bol navrhnutý tak, aby využíval výhody flexibilnej webovej architektúry umožňujúcej pružnú škálovateľnosť. Zákazníci a partneri môžu Oracle Cloud Office nasadiť na svojom vlastnom hardvéri a softvéri (on-premise), v režime on-demand alebo ako službu (SaaS, Software-as-Service).

„Oracle Cloud Office a Oracle Open Office 3.3 sú komplexné, výkonné, otvorené a cenovo efektívne kancelárske balíky navrhnuté a optimalizované tak, aby vyhovovali potrebám našich zákazníkov,“ uviedol Michael Bemmer, viceprezident pre Oracle Office. „Naši zákazníci majú teraz k dispozícii flexibilitu, ktorá im umožňuje podporovať používateľov na širokej škále zariadení a platforiem, či už ide o desktopy, alebo verejné či privátne cloudy. S produktmi Oracle Office môžu firmy znížiť náklady, pomôcť zvýšiť produktivitu aj rýchlosť inovácií.“

Neprehliadnite: