Najlepší servis v regióne EMEA ponúka zákazníkom HP

Tlačový servis  /  16. 11. 2010, 00:00

spoločnosť HP ponúka svojim zákazníkom v Európe, na Blízkom Východe a v Afrike najlepší servis tlačiarní a počítačov. Potvrdilo to získanie certifikátu „Excellence in Service Operations“ (Výnimočná kvalita servisu) od asociácie Technology Services Industry Association (TSIA). Certifikát ocenil poskytovanie kvalitnej technickej podpory a servisu pre osobné počítače a tlačiarne v regióne EMEA.

 HP zostáva jediným výrobcom počítačov, ktorý toto žiadané uznanie v rámci odvetvia v roku 2010 získal. Ide o komplexné zhodnotenie prevádzkovania telefonickej, terénnej a internetovej služby pre zákazníkov.

„HP preukázalo odhodlanie a zámer poskytovať svojim zákazníkom vysokokvalitnú podporu,” uviedla Joanne Weigel, senior riaditeľka pre firemné certifikačné programy asociácie TSIA. „Najpozoruhodnejšia bola citlivosť k regionálnym rozdielom medzi zákazníkmi a zamestnancami v regióne Európy, Blízkeho Východu a Afriky.”

Tento rok auditovala asociácia TSIA spoločnosť HP v regióne EMEA po prvý krát. Spoločnosť HP však získala certifikát TSIA „Excellence in Service Operations“ už druhý rok po sebe za servis pre spotrebiteľské počítače a tlačiarne a tretí rok po sebe za podporu pre komerčné notebooky a počítače v Severnej Amerike. Rozšírenie auditu na región Európy, Blízkeho Východu a Afriky preukazuje podporu a záväzok spoločnosti HP voči svojim zákazníkom na globálnej úrovni.

„V našom regióne poskytujeme internetové, telefonické a servisné asistenčné služby pre zákazníkov v 26 jazykoch v 128 krajinách. Neustále investujeme do ich zjednodušovania a zrýchľovania, čím našim zákazníkom umožňujeme, aby z produktov HP vyťažili čo najviac,” hovorí Joan Cañigueral, viceprezident Divízie zobrazovania a tlače pre podporu zákazníkov regiónu EMEA. „Tento certifikát znamená, že zákazníci HP si môžu kupovať počítače a tlačiarne s vedomím, že dostávajú nielen kvalitné produkty, ale aj kvalitnú podporu.“

Audítori z TSIA podrobne skúmajú politiky a postupy riadenia. Prevádzkovanie podpory HP bolo porovnané s takmer 300 najlepšími postupmi v rámci odvetvia, vrátane záväzku na úrovni výkonného manažmentu, rozvíjania talentov, podporných nástrojov a technológie, ako aj prevádzkových parametrov. Skúsení audítori s viac ako 20-ročnou praxou v oblasti výkonu servisu uskutočnili rigorózny proces auditu na mieste.

Neprehliadnite: