Cena Kvality za rok 2010 pre Obchodný-dom.sk

Tlačový servis  /  11. 11. 2010, 00:00

Výsledky prieskumu portálu Heuréka.sk ukázali, že zákazníci stále oceňujú vysokú kvalitu ponuky a služieb internetového obchodu Obchodný-dom.sk. V ankete SHOPROKU 2010 totiž opäť získal prvé miesto v kategórii Cena kvality – Obchodné domy.

Obľúbený slovenský e-shop Obchodný-dom.sk si zopakoval minuloročné prvenstvo v kategórii Cena kvality – Obchodné domy v spotrebiteľskej ankete SHOPROKU 2010.

 

„Veľmi nás teší, že naši zákazníci opäť ocenili snahu, ktorú vynakladáme na neustále zlepšovanie našej ponuky tovarov a služieb. Je to pre nás zároveň záväzok do budúcnosti, aby sme ich spokojnosť nesklamali,“ hovorí Jitka Součková, marketingová riaditeľka Obchodný-dom.sk.

 

Spotrebiteľskú anketu SHOPROKU organizuje portál Heuréka.sk, ktorý si kladie za cieľ vyhlásiť na základe hodnotenia zákazníkov najobľúbenejšie e-shopy medzi internetovou verejnosťou a predovšetkým zdôrazniť dôležitosť kvality poskytovaných služieb a spokojnosti zákazníkov. Hlasovanie je rozdelené do základných kategórií Cena popularity a Cena kvality. Cena kvality je ďalej rozdelená na podkategórie všeobecné obchodné domy a špecializované obchody a odráža spokojnosť zákazníkov, keďže o víťazoch rozhodujú iba reálni zákazníci nakupujúci v daných e-shopoch. V Cene popularity, ktorá odráža všeobecnú obľúbenosť internetových obchodov bez ohľadu na kategóriu a sortiment, môžu naopak hlasovať všetci internetoví užívatelia.

Neprehliadnite: