AVON v roku 2010 zlepšil svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších celosvetových značiek

Tlačový servis  /  29. 09. 2010, 00:00

AVON v roku 2010 zlepšil svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších celosvetových značiek oproti minulému roku o tri priečky a umiestnil sa na 64 mieste. AVON je číslom 2 spomedzi kozmetických značiek a jedinou spoločnosťou, založenou na priamom predaji, ktorá sa v tohtoročnom rebríčku umiestnila. Ďalšími kozmetickými značkami na zozname sú L'Oreal, Nivea a Lancome.

Spoločnosť Interbrand, ktorá rebríček zostavuje, vo svojej správe za rok 2010 uviedla o spoločnosti AVON nasledovné:

„Spoločnosť AVON Cosmetics sa tento rok naďalej držala svojej špecifickej marketingovej stratégie, ktorú podporila kampaňami v sociálnych médiách a filantropickými aktivitami. Schopnosť AVONu povzbudiť a aktivizovať ženy z celého sveta prostredníctvom podnikania a filantropie, je popri tradičnom predaji rúžov, vôní a produktov kozmetickej starostlivosti, najsilnejšou stránkou tejto kozmetickej spoločnosti.

Spotrebitelia sú naďalej najefektívnejšími a najúčinnejšími podporovateľmi značky, ktorú propagujú pri osobných stretnutiach s ďalšími potenciálnymi zákazníkmi na základe svojich vlastných skúseností. V súčasnej ekonomickej situácii je schopnosť spoločnosti AVON využiť túto silu prostredníctvom jedinečného modelu priameho predaja ešte výraznejšia, celosvetovo má AVON viac ako 6 milión Avon Ladies.

Tento rok AVON exceloval vo využívaní sociálnych médií na to, aby prezentoval svoje filantropické aktivity. V roku 2010 celosvetovo spustil projekt „Hello Green Tomorrow" na záchranu dažďových pralesov."

„Tento výsledok je jasným dôkazom, že AVON je veľmi silným lídrom na kozmetickom trhu v celosvetomom meradle,“ uviedla Magdaléna Drsová, riaditeľka pre PR a reklamu ČR a SR.

Rebríček top 100 značiek

Rebríček 100 najlepších celosvetových značiek 2010 bol zostavený konzultačnou spoločnosťou Interbrand, ktorá sa zaoberá brand manažmentom. Výber značiek bol podmienený nasledovnými kritériami:

  • Finančné ukazovatele spoločnosti.

  • Postavenie značky (ktorá vyjadruje podiel rozhodnutia kúpiť si produkt, ktorý so značkou súvisí).

  • Sila značky (ktorá vyjadruje schopnosť značky zabezpečiť doručenie očakávaných budúcich výnosov).

Kompletný rebríček top 100 značiek možno nájsť na webovej adrese: http://interbrand.com/

Neprehliadnite: