Tlačový servis / 29. 09. 2010, 00:00
AVON v roku 2010 zlepšil svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších celosvetových značiek oproti minulému roku o tri priečky a umiestnil sa na 64 mieste. AVON je číslom 2 spomedzi kozmetických značiek a jedinou spoločnosťou, založenou na priamom predaji, ktorá sa v tohtoročnom rebríčku umiestnila. Ďalšími kozmetickými značkami na zozname sú L'Oreal, Nivea a Lancome.
Spoločnosť Interbrand, ktorá rebríček zostavuje, vo svojej správe za rok 2010 uviedla o spoločnosti AVON nasledovné:
„Spoločnosť AVON Cosmetics sa tento rok naďalej držala svojej špecifickej marketingovej stratégie, ktorú podporila kampaňami v sociálnych médiách a filantropickými aktivitami. Schopnosť AVONu povzbudiť a aktivizovať ženy z celého sveta prostredníctvom podnikania a filantropie, je popri tradičnom predaji rúžov, vôní a produktov kozmetickej starostlivosti, najsilnejšou stránkou tejto kozmetickej spoločnosti.
Spotrebitelia sú naďalej najefektívnejšími a najúčinnejšími podporovateľmi značky, ktorú propagujú pri osobných stretnutiach s ďalšími potenciálnymi zákazníkmi na základe svojich vlastných skúseností. V súčasnej ekonomickej situácii je schopnosť spoločnosti AVON využiť túto silu prostredníctvom jedinečného modelu priameho predaja ešte výraznejšia, celosvetovo má AVON viac ako 6 milión Avon Ladies.
Tento rok AVON exceloval vo využívaní sociálnych médií na to, aby prezentoval svoje filantropické aktivity. V roku 2010 celosvetovo spustil projekt „Hello Green Tomorrow" na záchranu dažďových pralesov."
„Tento výsledok je jasným dôkazom, že AVON je veľmi silným lídrom na kozmetickom trhu v celosvetomom meradle,“ uviedla Magdaléna Drsová, riaditeľka pre PR a reklamu ČR a SR.
Rebríček top 100 značiek
Rebríček 100 najlepších celosvetových značiek 2010 bol zostavený konzultačnou spoločnosťou Interbrand, ktorá sa zaoberá brand manažmentom. Výber značiek bol podmienený nasledovnými kritériami:
Finančné ukazovatele spoločnosti.
Postavenie značky (ktorá vyjadruje podiel rozhodnutia kúpiť si produkt, ktorý so značkou súvisí).
Sila značky (ktorá vyjadruje schopnosť značky zabezpečiť doručenie očakávaných budúcich výnosov).
Kompletný rebríček top 100 značiek možno nájsť na webovej adrese: http://interbrand.com/
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk