Pricemania Zoom 2010: Zaostrené na e-shopy

Tlačový servis  /  28. 09. 2010, 00:00

Nízke ceny, doprava zdarma alebo široké portfólio tovaru a služieb už dávno nie sú jediným meritom úspešného e-shopu.

Dôležitý je tiež záujem prevádzkovateľa obchodu reagovať na dynamicky meniace sa on-line prostredie, sledovať nové možnosti internetu a odlíšiť sa v čo najvyššej možnej miere od svojej konkurencie. Už túto sobotu na najdôležitejšie otázky majiteľov internetových obchodov odpovie školenie Pricemania Zoom 2010, ktorého cieľom je priblížiť najnovšie trendy v on-line marketingu a vysvetliť, ako efektívne so svojim obchodom narábať.

 

Pricemania Zoom 2010 je pilotným projektom špecializovaného nákupného portálu Pricemania.sk. Prvé zo série plánovaných školení sa uskutoční 2. októbra v bratislavskom Apollo hoteli na Dulovom námestí. V čase od 9:00 – 18:00 sa tridsiatim majiteľom a zástupcom internetových obchodov predstavia prednášajúci zo špecializovaných spoločností, ktorí okrem odbornej prednášky ponúknu účastníkom aj príklady z praxe a odpovedia na otázky, ako si zvýšiť mieru konverzie v e-shope a teda celkovú výnosnosť e-shopu, ako analyzovať správanie sa zákazníkov na webe, či ako správne využívať sociálne siete v marketingu e-shopu. Súčasťou školenia bude tiež predstavenie moderného e-commerce systému a návod na to, ako možno vyťažiť maximum z porovnávačov cien.

Neprehliadnite: