LG Cinema 3D Smart televízory spôsobili vďaka prelomovej technológii revolúciu v televíznom priemysle

Tlačový servis  /  31. 08. 2012, 00:00

Technológia FPR (pasívne 3D), funkcia Smart TV a inovatívne CINEMA SCREEN Design prispievajú ku komerčnému úspechu LG CINEMA 3D Smart TV a tiež k pozitívnemu prijatiu

 

 

Len zriedka je nový technologický trend takou inováciou, aby zmenil zvyky v nákupnom správaní celého sveta. Objav žiarovky viedol k zániku petrolejok, kazety nahradili vinylové dosky a smartfónom sa v novom tisícročí podarilo zničiť PDAčka.

Spoločnosť LG Electronics (LG) je v súčasnej dobe z historického hľadiska v rovnakom postavení ako spomínaní výrobcovia. V rozpätí len osemnásť mesiacov, obrátila LG televízny priemysel hore nohami predstavením 3D Smart TV s novou pasívnou 3D technológiou FPR (Film Patterned Retarder), ktorá vyzvala na súboj v tej dobe populárnu aktívnu 3D TV technológiu závislú na uzávierkových okuliaroch (shutter glasses - SG) .


"Na rozdiel od konkurenčných aktívnych 3D televízorov nevyžadujú LG CINEMA 3D Smart televízory ťažké a objemné okuliare, ktoré potrebujú pravidelné dobíjanie. V tomto ohľade sme úplne zmenili názor zákazníkov na 3D a navyše nám lekári z Európskej očnej kliniky LEXUM potvrdili nezávadnosť našej technológie na ľudské oko, čo do tej doby bol všeobecný mýtus o negatívnych dopadoch 3D televízorov," hovorí Martin Malý, tlačový hovorca LG.


S bojom konkurenčných 3D technológií o priazeň zákazníkov rástlo aj povedomie o 3D produktoch aj objem obsahu v 3D. Významným dôvodom pre vznik 3D Smart televízorov bolo vydávanie populárnych filmov v 3D na Blu-ray nosičoch, ktoré sú obľúbené najmä u rodín s deťmi. Vďaka tomu by sa mal podľa prieskumu trhu spoločnosti DisplaySearch v tomto roku predaj 3D televízorov vyšplhať na 25 miliónov kusov.


LG 3D Smart televízory sú nielen pohodlné a bez blikania (vďaka funkcii flicker free), ale 3D obraz nie je zdvojený, čo znižuje riziko bolesti hlavy. S takto jasnou výhodou v komforte použitia oproti konkurentom začala LG CINEMA 3D Smart TV dostávať stále viac a viac pozitívnych hodnotení od popredných médií, stala sa vedúcim produktom na trhu a trend sa začal obracať v prospech pasívnej 3D technológie FPR.


V tomto roku bude LG ďalej posilňovať svoju pozíciu na trhu s 3D a rast bude pokračovať aj v podiele produktov s touto funkciou v portfóliu spoločnosti. Spoločnosť LG predstavila CINEMA SCREEN dizajn, vďaka ktorému sa rámček 3D Smart televízorov zmenšil a takmer ho nie je vidieť. Svoj najväčší televízor zväčšila na 84 palcov, ktorý tak dokáže zobraziť úchvatných 8 miliónov bodov.


Kombinácia funkcií Smart TV, bohatého 3D obsahu a užívateľsky orientovaných funkcií User Experience (UX), User Interface (UI) a intuitívneho diaľkového ovládania Magic Remote, pomohla LG k plnému uspokojeniu potrieb zákazníkov.


Tu je len krátky zoznam nedávnych ocenení, ktoré LG CINEMA 3D TV dodnes dostala od vplyvných spotrebiteľských časopisov:


Stereo & Video (ČR):

Český mesačník Stereo & Video v jedenásťstránkovom teste ovenčili sériu televízorov LM samými superlatívmi.


Which? (VB):

47-palcový LG CINEMA 3D Smart TV (47LM860) bol zvolený ako Best Buy produkt vďaka skvelej kvalite obrazu vo vysokom rozlíšení, vynikajúcemu zvuku a tiež intuitívnemu diaľkovému ovládaniu Magic Remote.


CNET:

Časopis udelil ocenenie Editor's Choice dvom produktom spoločnosti LG - 55 palcovému CINEMA 3D Smart TV (55LM9600) a 42 palcovému CINEMA 3D Smart TV (42LM660T). Pre časopis bol zásadný 3D výkon produktov. Označil ich za najlepšie pasívne 3D televízory na trhu. Dokonca 42-palcový CINEMA 3D Smart TV ocenil CNET za jeho "skvelý dizajn, vynikajúce Smart TV funkcie, prvotriednu podporu 3D a dokonalý obraz vo vysokom rozlíšení."


Digital Trends (USA):

Časopis Digital Trends udelil CINEMA 3D Smart TV (55LM6700) ocenenie Editor's Choice a dal mu deväť hviezdičiek z 10-ich možných.

 
HiVi (Japonsko):

Najvýznamnejší japonský časopis zacielený na audio a video - HiVi a popredný japonský denník - Nikkei, publikovali veľmi vrelé recenzie o LG CINEMA 3D Smart televízoroch. To je v Japonsku, vzhľadom k tomu, že krajina sa historicky bráni cudzím značkám, úplná rarita.